onsdag 23 oktober 2013

Syhörna

Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder på hur det ser ut där jag sitter och syr. Har nu helgen byggt ut min syhörna med ett lite mindre skrivbord och en hurts som sväljer massor av bra saker. Tack mamma och pappa! (försenad födelsedagspresent) Det är skönt med lite ordning och reda. 
Hoppas jag kan inspirera någon med mina bilder!

Nu har jag äntligen bra med plats att ha alla tre maskinerna igång samtidigt utan att behöva flytta omkring dem. Alla möblerna kommer från Ikea.

Datorn har en självklar plats! Både för att kolla tutorials och kolla in film/serier medan jag syr. 

Hyllor för snygg förvaring. I pärmarna finns alla mina mönster sorterat i plastfickor. 

Smart trådförvaring. Det är en anslagstavla från Ikea som jag målat och sen satt dit spikar. 

Ny arbetslampa och förvaring av småsaker som tex pennor mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar